W sekcji tej znajdziesz informacje o tym jak prawidłowo zgłaszać problemy techniczne. Zgłaszaj problem zawsze, gdy go zauważysz – pozwoli to na jego szybkie i skuteczne naprawienie. Część opisu może Ci się wydawać oczywista, jednak są to informacje konieczne do odtworzenia usterki i jej usunięcia. Precyzyjne zgłoszenie pozwala zmniejszyć czas potrzebny na diagnostykę i usunięcie problemu.
I. NIE OTRZYMAŁEM WIADOMOŚCI E-MAIL Z LOGINEM I HASŁEM
II. PROBLEMY Z ZALOGOWANIEM UŻYTKOWNIKA
III. PROBLEMY WYSTĘPUJĄCE PO ZALOGOWANIU DO PLATFORMY
IV. STAŁE ELEMENTY ZGŁOSZENIA PROBLEMU:
Opisz jak dana funkcja powinna się zachowywać.
Opisz jak dana funkcja się zachowuje obecnie.
Wykonaj zrzut ekranu (klawisz Prt Scrn, czasem trzeba go wcisnąć łącznie z klawiszem Fn), wklej go np. do Painta. Możesz czerwonym prostokątem zaznaczyć obszar, gdzie występuje problem. Screen prześlij na sekretariat@uski.edu.pl
WYMAGANIA TECHNICZNE GWARANTUJĄCE OPTYMALNE DZIAŁANIE PLATFORMY E-LEARNINGOWEJ
a) rozdzielczość 1024 x 768 (każda wyższa także będzie optymalna)
b) przekątna minimum 15 cali
a) Dwurdzeniowy procesor o częstości taktowania 1,6 GHz
b) 2 GB pamięci RAM
c) System operacyjny Windows XP lub nowszy
d) Najnowsza wersja Flash